(Δελτίο Τύπου) Αγιασμός δια την έναρξιν του νέου σχολικού έτους από τον Μητροπολίτη Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ.κ. Ιωάννην

Photo Gallery

Τον καθιερωμένο αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σε όλες τις βαθμίδες των σχολείων της περιοχής του Λαγκαδά ετέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης κ.κ. Ιωάννης.

Συγκεκριμένα, επεσκέφθη το 1ο, 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Λαγκαδά, το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Λαγκαδά καθώς και το 1ο Γενικό Λύκειο, το 1ο ΕΠΑΛ, το Τεχνικό Λύκειο και το ΕΠΑΣ Λαγκαδά.

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές επεφύλαξαν θερμή υποδοχή και υποδέχτηκαν με χαρά τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη μας ο οποίος εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση της τοπικής Εκκλησίας στον καθημερινό αγώνα των διδασκόντων και διδασκομένων, απευθύνοντας πατρικές και εγκάρδιες ευχές και ευλογίες για την έναρξη των μαθημάτων και ευχόμενος κάθε επιτυχία και δύναμη στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.

Παράλληλα, ο Σεβασμιώτατος απευθυνόμενος στη μαθητειώσα νεολαία ανακοίνωσε ήδη από το μήνα Αύγουστο λειτουργεί το πρόγραμμα των φροντιστηριακών μαθημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας, τα οποία πραγματοποιούνται δωρεάν στο πολυδύναμο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς μας Μητροπόλεως ΑΓΙΑ ΚΥΡΑΝΝΑ από πτυχιούχους ιερείς και λαϊκούς καθηγητές υπογραμμίζοντας το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια λειτουργίας του προγράμματος της προσθέτου αυτής διδακτικής στηρίξεως σημαντικός αριθμός μαθητών και μαθητριών επέτυχε στην δοκιμασία των Πανελληνίων Εξετάσεων. Επίσης, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη λειτουργία της Βιβλιοθήκης της Ιεράς Μητροπόλεως η οποία συστεγάζεται με το Εκκλησιαστικό Μουσείο της Μητροπόλεως στο πνευματικό ίδρυμα ΦΑΡΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ και η οποία, όπως σημείωσε, αποτελεί ένα πολύτιμο πνευματικό εφόδιο και μορφωτικό εργαλείο διά την μαθητειώσα νεολαία. Τέλος, σύντομη αναφορά έκανε σχετικώς με την έναρξη του νέου κύκλου σπουδών στις Σχολές Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής και Αγιογραφίας, οι οποίες λειτουργούν στις εγκαταστάσεις του Πολυδυνάμου Πνευματικού Κέντρου ΑΓΙΑ ΚΥΡΑΝΝΑ, παρέχοντας τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες της περιοχής να αναπτύξουν, παράλληλα προς τις σχολικές τους υποχρεώσεις, νέα πνευματικά ενδιαφέροντα.